2014. március 28., péntek

Osiris cipő - vélemény

Nemrég vettem egy Osiris márkájú sportcipőt, amolyan "deszkásat". Nem szoktam ilyet, de ez a cipő annyira megtetszett, hogy képes voltam kiadni érte 25.000 forintot! A nyolcvannégyezres fizetésemhez képest ez méreg drága volt, de örültem neki, mint majom a farkának. Csuda menő voltam benne :)



Nos, eltelt egy év, a cipő - akármilyen drága volt és menő, de - szarrá ment. A fehér gumicsík elrepedt, amin beszivárgott a víz, az anyaga a repedés mentél tovább szakadt, beázott.


Annak ellenére, hogy nagyon kényelmes és meleg cipő, egy kalap szar az egész. Nem csak szétszakadt, de az orrán folyton fölverte a vizet, ezért amint végigsétáltam egy nedvesebb útfelületen, a talpam közepéig feláztam. Ezt szó szerint lehet érteni: amint felemeltem az útról a lábam, a cipő orra alól víz csöppent fel a cipő orrára, eláztatva vele az egészet. Elég kellemetlen tud lenni, főleg télvíz idején. Miért gyártanak olyan cipőt, ami elázik (pontosabban felázik) egy kis vízben?


Ezért alakult úgy ezután, hogy csak száraz időben jártam ki vele az utcára. Ez csak akkor vált rémálommá, mikor jó időben indultam el, de esőben értem vissza. 

Mivel a garancia már lejárt, így nem vihetem vissza kicserélni. 

Roppant idegesítő, hogy 25.000 forintot dobtam ki egy ilyen ócskaságért! Ezek után már a többi márkában sem bízom. Vajon a DC is ilyen gagyi??

És fontos megjegyeznem, hogy a cipőt normálisan használtam, azaz mentem benne... gyalogoltam. Se palánkra, de fára nem másztam fel benne. Kerültem a sarat, a bozótos helyeket, nem jártak ki benne terepgyakorlatokra, de még a kertet sem ebben ástam fel. Egyszerűen csak vacak az anyaga és elhalt.

Ezek után azt ajánlom mindenkinek, hogy felejtse el ezt a márkát, mert szar. Így... röviden. Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy ezután az orra is kilyukadt a nagylábujjamnál. Pedig mindig rövid a körmöm.

Osirist soha többé...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése